Een onweerstaanbare indruk van medewerkers op de klantenservice, accountmanagers en directie krijgt volop aandacht bij de meeste bedrijven. Wie te vaak vergeten worden als het gaat om totale klantbeleving zijn juist de andere medewerkers. De monteurs, magazijnmedewerkers, het inkoopteam of collega’s van de financiële afdeling bijvoorbeeld. En datzelfde geldt voor jouw positief, de spilfunctie waar jij je met enthousiasme voor inzet! Terwijl juist al die medewerkers zonder visitekaartje een onverwacht positieve bijdrage kunnen leveren richting klanten. Wat kun jij er aan bijdragen om klantcontacten naar een hoger niveau te tillen?
Klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Jos Burgers bespreken het in deze aflevering van Dé Klantenpodcast op BNR Nieuwsradio. Een aflevering vol praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van klanten te overtreffen.
De podcast
Luister hier naar de podcast: https://www.bnr.nl/podcast/de-klantenpodcast/10410747/medewerkers-zonder-visitekaartje-zijn-je-belangrijkste-visitekaartje
Bonustip! Daniëlle schreef voor ons platform drie artikelen over zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn.
Over de maker
De podcast is gemaakt door Daniëlle de Jonge. Zij is spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Voor BNR Nieuwsradio is zij host van Dé Klantenpodcast. Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt zij professionals en ondernemers met onderscheidende klantgerichtheid en commercie. Meer over Daniëlle en tal van inspirerende artikelen vind je op www.danielledejonge.nl.
Wil jij jezelf blijven ontwikkelen door middel van blogs, e-learning en kennisdeling met vakgenoten? Meld je dan aan voor Clubp via deze link.